Najčastejšie otázky

Než zavoláte do nášho call centra, skúste svoju odpoveď nájsť tu.


Áno, zákazník môže vrátiť tovar bez udanuia dôvodu do štrnástich dné od zakúpenia. Pri vrátení nesmie byť produkt nijako poškodený. Podrobné podmienky pre vrátenie tovaru nájdete v odstavci IV. našich obchodných podmienok.

V prípade, že niektorý z našich výrobkov nefunguje úplne v poriadku, je možné tovar reklamovať podľa tohoto postupu: Najprv doporučujeme overiť, či Vaša značka má slovenské zastúpenie autorizovaného servisu. Reklamácie riešené autorizovaným servisom sú štandardne riešené rýchlejšie než u predajcu. Kontakt na servisy nájdete tu. Pokiaľ nie je slovenské zastúpenie, alebo pokoaľ chcete reklamáciu riešiť u predajcu, je možné reklamáciu uplatniť na ktorejkoľvek našej pobočke, nebo reklamovaný tovar zaslať na našu adresu.

Tovar môžete zaslať na adresu: VMarket s.r.o. - reklamácie, Vinárska 333/1, 951 41 Lužianky

K reklamácii je nutné dodať: kompletný reklamovaný tovar, kópiu daňového dokladu a v prípade, že tovar zasielate poštou, tak aj sprievodný dopis, v ktorom bude popis poruchy.

Reklamácia riešime v čo najkratšom možnom čase, najdlhšie však do 30 dní podľa podmienok reklamačného poriadku. Presný termín vybavenia Vám bohužiaľ niesme schopný povedať dopredu.

Urýchlenie reklamácie nie je možné.

Nemusíte. Nakupovať môžete aj bez registrácie.

Ak nie je v popise u výrobku uvedené inak, je všetok tovar expedovaný max. do 1-2 prac. dní od obdržania platby. Ďakujeme za pochopenie.

Ku každej dodávke tovaru bude priložený daňový doklad, ktorý slúži súčasne ako dodací a záručný list.

V súčasnej dobe platbu za tovar môžete uskutočniť len bankovým prevodom. Po potvrdení objednávky Vám zašleme e-mailom číslo účtu a variabilný symbol Vašej objednávky. Tovar Vám bude odoslaný po pripísaní platby na náš účet.